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Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : UT2004: Wieviel Upload für wieviele User?


Siegfried
2004-04-15, 11:35:15
joa ich dachte mir ich mache nen kleinen ut2004 server auf wenn ich ne 50kb up flat habe
aber wieviel bandbreite braucht ut2004 pro user?
habe mal nen test gemacht mit 3 user (noch die normal tdsl flat) und alle hatten top pings ohne lags
ne feste ip hole ich mir dann auch wenn es passt

MuLuNGuS
2004-04-15, 12:00:13
Internet Servers:
Make sure to match the maximum number of users for your server to the bandwidth you have available. The amount of bandwidth required for each user is determined by the MaxClientRate, which is set by default to 20000 bytes/sec. If your connection is bandwidth limited (for example a cable modem), you should reduce this value (you can edit your UnrealTournament.ini file in your UnrealTournament\system directory - MaxClientRate is in the [IpDrv.TcpNetDriver] section). Make sure that the MaxUsers x MaxClientRate is less than your available bandwidth (in the case of cable modems or xDSL, your upstream bandwidth).
We recommend disabling local NGStats for internet servers. Processing the NGStats logs takes some time between levels, which may result in remote clients getting disconnected. You can find this setting in the options->preferences menu, under the game tab.

ich war aber der meinung das es pro Player niemals über 7000 geht..in kombination mit fahrzeugen kann das aber schon wieder anders aussehen.

ich würde sagen teste es einfach aus.