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Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Patch 1.2 bald....


hacky
2004-04-29, 09:42:26
Hallo

Bald kommt der Patch 1.2 mit einigen bugfixen !

Quelle: http://www.farcryhq.com/news.php?setsess=deutsch

Gruß Hacky

L°°pb4ck
2004-04-29, 09:46:48
Na Toll ... hab ich was verpasst oder fixen die da nur am MP rum?

hacky
2004-04-29, 11:10:56
Nur MP ? Nein natürlich auch SP !

"Gameplay changes


Made the run speed about 15% faster

Made sprint last 30% longer

Adjusted damage to vehicles

Vehicles now survive longer in multiplayer and behave consistently between weapon damage types

Bullet damage can be disabled by "g_vehicleBulletDamage" cvar: 0 = no bullet damage (default), 1 = bullet damage; this works only in MP.

MP vehicles can get the same damage from every kind of bullet (no distinction between sniper rifle and the deagle), this value is set by 'dmgBulletMP' variable inside 'DamageParams' table of the vehicle.

Buggy, humvee and gunboat can be destroyed with one rocket.

Bigtruck can be destroyed with three rockets.

Buggy and gunboat can be destroyed with 100 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)

Humvee can be destroyed with 150 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)

Bigtruck can be destroyed with 500 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)

Bug Fixes


Investigated a number of serious issues with headshot detection

Various network improvements

Vehicle damage code cleaned and made more consistent for modders

Fixed some issues with ladder animations appearing odd to other players

Fixed a number of ladder related bugs

Added better quicksave state saving for single player (corrected around 100 bugs)

Fixed bug where players name tag didn't show up in multiplayer

Fixed bug where console would accept letters as variable states

Fixed error with warning message in connection dialogue

Fixed issue with connection dialogue error message

Fixed incorrect HUD message

Fixed server shutdown dialogue error message

Fixed a number of issues with the server listing not displaying correctly (greyed out)

Fixed UI bug that caused cancel button not to work

Fixed issue causing server create sessions not to be saved

Fixed issue with Radeon 9600 rendering issue

Fixed Punkbuster crash when switching from punkbuster online server to hosting LAN server

Fixed issue with punkbuster icon not showing up in the server listing

Fixed random crash relating to punkbuster server listing info

Fixed issue with punkbuster refusing connection to a server that is destroyed and then re-hosted

Fixed a number of crash problems related to punkbuster server creation with non-dedicated servers

Fixed issue with punkbuster enabled in multiple server profiles

Disabled e_vegetation_min_size in multiplayer (used as cheat)

Added optimizations for character effects including invulnerability shader

Added optimizations for scoreboard performance. Scoreboard no longer updates fields that have not changed

Fixed issue where radar would not be drawn correctly with certain game type changes

Fixed framerate issue when player touched assault ammo pickups "

Kai
2004-04-29, 13:25:41
Die sollen mal lieber den dämlichen MP-Bug fixen bei dem man weiterhin Waffen aufnehmen kann, obwohl man keine mehr tragen kann. Wenn ich mein Arsenal voll habe kann ich den anderen Spielern trotzdem munter Waffen vor der Nase wegschnappen, obwohl ich sie nicht ins Inventar krieg.

Mr. Lolman
2004-04-29, 14:54:41
Ist das auch gleichzeitig der PS patch, der bessere Qualität bringen soll?

Kai
2004-04-29, 16:03:53
Original geschrieben von Mr. Lolman
Ist das auch gleichzeitig der PS patch, der bessere Qualität bringen soll?

Nein, sonst würde es im Changelog stehn.

InsaneDruid
2004-04-29, 20:26:10
Hm, keine KI Fixes? :(

TheCounter
2004-04-29, 20:38:36
Die Changelog ist noch nicht final, der Patch braucht noch ein klein wenig bis er released wird :)

GUNDAM
2004-04-29, 21:15:58
Hoffentlich wird der Patch 1.2 auch AI-Fixes enthalten. Die Gegner vorhalten sich bei mir manchmal irgendwo dumm und laufen einfach an mir vorbei :kratz2:

Duke Eiter
2004-04-30, 20:34:31
Die Gegner vorhalten sich bei mir manchmal irgendwo dumm und laufen einfach an mir vorbei

das kann aber auch daran liegen, dass die Dich gar nicht sehen.
Nichts desto trotz hat die KI einige Hänger, die aber verschmerzbar sind (bzw. sonst hätte man auf realistisch mit Sicherheit null Schnitte, hehe)