PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : BF Vietnam Patch 1.02


cRaZy78
2004-06-10, 00:11:08
http://www.spieleflut.de/news/11977/
weiß jemand was da geändert wurde?

Bane
2004-06-10, 00:20:33
Das Update auf die Version 1.02 schafft ein Absturz-Problem aus der Welt, das nach der Installation des ersten Patches bei einigen Spielern aufgetreten ist. Weitere Verbesserungen sind nicht enthalten.

*lol* Und dafür gleich eine Nummer höher,
aber zummindest kann sich die Community nicht mehr beschweren es gäbe so selten Updates...


Quelle: http://www.4players.de/rendersite.php?LAYOUT=dispnews&sid=fb90be9e5c69f8bfde02a025e7a10d2e&newsid=32931

kalle1111
2004-06-10, 02:53:53
Original geschrieben von cRaZy78
http://www.spieleflut.de/news/11977/
weiß jemand was da geändert wurde?

Battlefield Vietnam(tm) v1.02
Read Me File
May 31, 2004
==================================================================
SERVER FIXES
-Fixed a bug with the winch code that caused client disconnects.
-game.ASEPort has been added (not added to serversettings.con)

CLIENT FIXES
-Fixed a bug with the winch code that caused clients to crash to the desktop.
==================================================================
Battlefield Vietnam(tm) v1.01
Read Me File
April 28, 2004
==================================================================
SERVER FIXES
-General optimizations to reduce server lag.
-CDkey hash added to game.listplayers output.
-game.listPlayers uses the new format:
#Id:<id> - <name> is remote ip: <ip>:<port> hash:<cdkeyhash>
-Gamespy port setting fixed.
game.gameSpyPort - now working
game.gameSpyLANPort - now working
game.ASEPort - removed (not supported by ASE)
-All Seeing Eye updated.
-Battlefield Vientam games no longer appear in Battlefield 1942
ASE list.
-Player details should appear correctly in ASE server list.

CLIENT FIXES
-Sort by Ping fixed in Server Browser.
-Scrollbar fixed in Server Browser.
-Player number now displays properly if more than 10000 players.
-Soldier prediction fixed to remove jerky movements when walking/jumping.
-M60 removed from the LAW kit and replaced with M14.
-M60 and RPD min/max bullet deviation increased when standing/moving.
-M60 and RPD max bullet deviation decreased slightly when prone.
-Rate of fire and velocity of M60/RPD adjusted.
-Player movement speeds on Heavy Assault kits reduced slightly.
-Network overhead of vehicle engines and airlifting significantly reduced.
-Added minimap warning icon when enemies are within capture radius of an
opposing team flag.
-The Dedicated Server option in the Multiplayer -> Create Game menu has been
removed to fix potential issues with Punkbuster. Non dedicated Internet servers
started from this menu will no longer use Punkbuster. As a result of these
changes, Punkbuster can only be enabled when using the Standalone Dedicated Server.
The required exe's have been included in the client 1.01 patch.

YupiYux
2004-06-10, 13:38:10
Juhuu ! Der AF Bug ist endlich behoben worden! Man kann edlich auch AF Bilinear zocken

Malachi
2004-06-10, 13:44:20
Original geschrieben von YupiYux
Juhuu ! Der AF Bug ist endlich behoben worden! Man kann edlich auch AF Bilinear zocken

Kaum wartet man n paar Monate bringen beide scheinbar gleichzeitg bugfixes (ATI und EA). ;)
Hab heute den Cat 4.6 installiert, mit dem waren auch die Pixelfehler weg.