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Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : C&C Tiberium Sun - Komme nicht weiter


Doomi
2007-02-06, 15:21:44
Bin jetzt gerade dabei die NOD Kampagne durchzuspielen aber ich scheitere an der Mission wo man Mc Neil gefangen nehmen soll. Ich habe den Stützpunkt eingenommen, dann kahm ein Countdown welcher abgelaufen ist. Danach ist nichts weiter passiert ( es wurde nur gesagt das ich eine wichtige Person verlohren hätte ). Ich hab nun systematisch alles auf der Karte erkundet und sämtliche Feindesstellungen ausradiert. Die Mission lässt sich aber nicht beenden. Es steht immer noch da das ich Mc Neil gefangen nehmen soll und zwar mit hilfe der Toxinsoldier von welchen ich noch 2 habe. Wie kann man die Mission beenden?

WhiteVelvet
2007-02-06, 15:30:17
Jepp, die Mission ist wirklich schwierig. Ist mir glaube ich auch passiert, dass sie nicht endete. Vielleicht, weil Du entdeckt wurdest?

Hier die (englische) Komplettlösung:

Take the three Toxin Soldiers you begin with and load them into the
first Amphibious APC. There's a single Rocket Infantry inside that one;
the others are all filled with Engineers. Begin moving west along the
south edge of the map. You want to stay as far south as possible to
avoid being detected by GDI. If you are detected by the Mobile Sensor
Arrays or observation towers, you might as well restart the mission.
Catching Jake at this point would be too much trouble.

If you managed to proceed undetected, you will pass a brown building and
hit a dead end at a cliff wall. Unload your Rocket Infantry from one of
the APCs and shoot the weak cliff wall. It will dissipate and form a
ramp. Bring your APCs up to the outpost. Do not go too far in though!
Unload your Toxin Soldiers and have them eliminate the GDI infantry
around. Once the area is clear, send in the Engineers to capture the
buildings. Take the Construction Yard first and then begin taking the
rest. DO NOT destroy any buildings or else Jake will be alerted.

Don't worry about the Component Towers. As long as the Construction
Yard is yours, they won't function. When every building is captured,
the base will have a change of color scheme. Train a few infantry to
take out any GDI forces that threaten your plan. Don't worry about
building a Harvester or anything like that. All you need to do is wait.
When Jake enters the base, quickly get one of your Toxin Soldiers to
shoot him.

Once Jake is under your control, you can just send him back to the
Subterranean APC at the position that you started at. Send him into one
of your APCs and bring him over there. Load him up into the Subterranean
APc to finish the mission.

Doomi
2007-02-06, 17:21:09
vielen Dank. Das scheint wohl ein Bug im Spiel zu sein. Naja ... muss ich dann nochmal von vorn beginnen

Doomi
2007-02-06, 21:10:40
so hab es nun durchgespielt.. hat wirklich Spaß gemacht wobei ich sagen muss das ich die NOD Kampagne besser fand. Da stimmte die Geschichte. Die der GDI war doch eher langweilig.. und außerdem ist GDI etwas schwerer .. NOD ist overpowert.. also wer den Klassiker bis jetzt nicht gespielt hat sollte das nachholen ( so wie ich :) )