PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : auf eine mailinglist was posten


Gast
2008-08-23, 14:24:32
ich wollte auf eine mailinglist was posten und bekam folgendes zurück:
Professor Bernstein has asked me to reject all anonymous messages and
bulk mail messages. But I'm a rather primitive computer program; I'm not
sure whether your message identifies you, and I'm not sure whether it's
bulk mail.

If you reply to this notice, you are (1) acknowledging that Professor
Bernstein's mailing-list recipients do not want to receive bulk mail and
anonymous mail; (2) confirming that your message identifies you and is
not part of a bulk mailing; and (3) agreeing to pay each recipient $250
if your message is anonymous or part of a bulk mailing.

meine Frage jetzt: ich sende das unter einer Wegwerfadresse mit fiktivem Namen. Verstoße ich damit gegen (2) und können die mir wegen (3) was wolleen?

Gast
2008-08-23, 18:45:17
ich wollte auf eine mailinglist was posten und bekam folgendes zurück:

meine Frage jetzt: ich sende das unter einer Wegwerfadresse mit fiktivem Namen. Verstoße ich damit gegen (2) und können die mir wegen (3) was wolleen?
mail doch was du willst---und wen Interessierts was du mailst---und frag doch was die wollen---( ich nix verstehen,Außengeländer;) )