-/\-CruNcher-/\-
2014-06-08, 16:11:11
Es gibt schon einige Video Streaming services für Interaktiven Content aber wir alle kennen die Latenz Problematik auch mit noch so niedrigen Encoding Latenzen das Internet 1 kann es nicht bewältigen.
Nicht nur Microsoft arbeitet mit ihrer Xbox One und ihrem Azzure OS an Realtime Cloud 3D Engines auch die Asiaten sind dabei :)
Ist das das endgültige aus für Lokale Spiele Systeme in der Zukunft wird der GPU Hype auf otto normal clients in absehbarer zeit vielleicht schon ein ende haben ?
BHiRDaqeJCQ
Und Experimentiert Ubisoft schon mit WatchDogs Mulitplayer Mode daran ?
Yoichi Wada: The cloud is what is going to lead the game industry. That’s what I believe. However, to make it work, we need content that uses the features of the cloud. We want not only assets from Square Enix, but also work from other developers as well. At the moment, we don’t have a specific business framework, or specific partners. That’s why we did the presentation. We’re actively looking for other developers and business partners to move this thing forward.
We mentioned Ubisoft because they’re the first company to have serious discussions with us in this very early stage. We’re open to having conversations with many other companies. That’s what we’re looking for.
Nicht nur Microsoft arbeitet mit ihrer Xbox One und ihrem Azzure OS an Realtime Cloud 3D Engines auch die Asiaten sind dabei :)
Ist das das endgültige aus für Lokale Spiele Systeme in der Zukunft wird der GPU Hype auf otto normal clients in absehbarer zeit vielleicht schon ein ende haben ?
BHiRDaqeJCQ
Und Experimentiert Ubisoft schon mit WatchDogs Mulitplayer Mode daran ?
Yoichi Wada: The cloud is what is going to lead the game industry. That’s what I believe. However, to make it work, we need content that uses the features of the cloud. We want not only assets from Square Enix, but also work from other developers as well. At the moment, we don’t have a specific business framework, or specific partners. That’s why we did the presentation. We’re actively looking for other developers and business partners to move this thing forward.
We mentioned Ubisoft because they’re the first company to have serious discussions with us in this very early stage. We’re open to having conversations with many other companies. That’s what we’re looking for.